... avagy hogyan tarthatod teljesen az ellenőrzésed alatt a pénzügyeidet, bevételeidet-kiadásaidat és ennek köszönhetően hogyan tarthatod meg - no és persze gyarapíthatod - azt a sok pénzt, amit mosogatóként - vagy akár más területen - keresel külföldi munkáddal?

Egy kicsit későbbre terveztem a pénzkezeléssel kapcsolatos bejegyzésemet, de "pénzügyi őrangyalom" néhány perccel ezelőtt egy rövid e-mailben hívta fel figyelmemet egy remek lehetőségre, amit szerintem Neked is látnod kell:

http://www.penzugyiterkep.hu/tanulni-szeretnek

Kérlek, ne becsüld alá a naprakész cashflow, vagyis készpénzáramlás jelentőségét! Én több éve MINDEN pénzmozgásomat rögzítek egy Excel táblázatban! (Plusz minden hónap végén elkészítem a család aktuális pénzügyi egyenlegét!)

Bevételeim és kiadásaim rendszeres naplózása nem csak egyszerűen átláthatóvá teszi a pénzmozgást, hanem megadja azt a boldog érzést is, hogy én irányítom a pénzügyeimet, és nem ők engem ...:-)

Szívből kívánom, hogy Te is mielőbb tapasztald meg ezt az örömteli és felszabadító érzést!

U.i:

Ha izgalmasnak találod ezt a készpénzáramlás-kontroll témát és szeretnél róla még többet megtudni, ha Te is keresed az utat az anyagi függetlenséghez, akkor érdemes elolvasnod Robert T. Kiyosaki CASHFLOW négyszög című könyvét (is):

http://www.bagolyvar.hu/webshop/product/cashflow-negyszog,000189.html

Hasznos időtöltést kívánok!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mosogato-nemetorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr984909075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása