Kárpótlásul ...

 2012.10.17. 01:01

fenykep4008-2_1350428204.jpg_2592x1944

... az előző, semmitmondó bejegyzésért fogadd tőlem szeretettel a fenti képet, amit ma készítettem az ősszel is csodálatos Ruhpoldingban/-ról. (Most már legalább azt is tudod, hogy hol dolgozok.) :-)

Igen, jól látod, a háttérben lévő hegycsúcsot már friss hó borítja. :-)

Bizony, lassan véget ér a nyári szezon ... :-) Szép volt! Tényleg. Volt meló bőven, elfáradtam így az ötödik hónap közepére, de mindent összevetve nem bántam meg, hogy mertem váltani, és valami egészen mással pénzt keresni, mint korábban.

Na és persze gyönyörű a település és természeti környezet. Gyalogosan és bicajjal bejártam a környéket, rengeteg fotót készítettem. Majd még töltök fel közülük, de előbb a munka!

A mosogató munkája.

:-)

Holnaptól rá is kapcsolok a blogírásra, hogy a legkésőbb december elején kezdődő téli szezonra már Te is felkészülten jöhess ki mosogatni - és persze nem kevés pénzt keresni! :-)

Címkék: pénzt keresni

A bejegyzés trackback címe:

https://mosogato-nemetorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr654853349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása