Mit csinál a mosogató?

 2012.10.17. 00:38

Mielőtt elkezdtem gőzerővel pályázni hőn vágyott mosogatói állásomra, szétnéztem a neten, hogy vajon mit is találok ezzel kapcsolatosan.

Korábban annyi közöm volt a vendéglátáshoz, hogy üdüléseken vagy egy-egy családi ünnep alkalmával jókat ettem-ittam az adott étteremben. :-) Semmi több! (Német-orosz szakos nyelvtanári végzettségem ezt alighanem kellőképpen indokolja.)

Így jogos volt a kíváncsiságom: Mi vár majd rám új munkahelyemen? Mi lesz a feladatom?

Találtam ugyan munkaköri leírásoknak is beillő, barokkos körmondatokba foglalt, szépen cizellált információkat, ezekkel azonban az volt a bajom, hogy alighanem vendéglátóipari szak- vagy tankönyvekből másolták ki őket, és már meglévő elképzeléseimet semmivel sem gazdagították.

Ha úgy tetszik, túlságosan „sterilek” voltak ezek a válaszok, amelyek lehet, hogy egy égboltnyi csillaggal ellátott szálloda konyhájában dolgozó „mosogató-mesterre” valóban igazak, de én azért szerényebb csillagzattal bíró helyekre is elküldtem az álláspályázatomat.

Hogy Neked ezt hasonló helyzetben ne kelljen átélned, ezért a következőkben egy igazi hús-vér beszámoló következik a mosogató mindennapos tevékenységéről.

De csak a következő bejegyzés(ek)ben. :-) :-) :-)

(Mivel most Te sem kaptál választ a címbéli kérdésre, vagyis nem tudtad meg pontosan, mit is csinál egy mosogató, annak ellenére, hogy elolvastál egy halom hosszú, cikornyásan megfogalmazott mondatot, valószínűleg átérzed azt, amit én annak idején … :-) Bocsi, ígérem, többet ez nem fordul elő! De most jól esett játszani egy kicsit szép anyanyelvünkkel.)

Címkék: mit csinál a mosogató mosogató feladata mosogató munkája mosogató tevékenysége

A bejegyzés trackback címe:

https://mosogato-nemetorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr234853331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása