"Te nagyon jó ember vagy!"

 2013.12.10. 00:21

Közel egy éve indítottam el a kifejezetten mosogatóknak készített, ingyenes, online német tanfolyamomat. Tavaly decembere óta több, mint hétszázan (!) iratoztak fel annak reményében, hogy sikerül gyorsan megtanulni illetve átismételni a munkavállaláshoz, a mindennapi teendők zökkenőmentes elvégzéséhez, az eredményes kommunikációhoz szükséges nyelvi alapokat.

Legnagyobb örömömre rengeteg pozitív visszajelzést kaptam és kapok, köztük több olyat is, amelyben boldogan arról számol be az üzenet írója, hogy sikeresen pályázott meg egy - mosogatói - állást Németországban, vagy Ausztriában.

Néhány nappal ezelőtt szintén találtam az email fiókomban egy szívet melengető üzenetet. Mivel azóta nem sikerült egyeztetnem az üzenet írójával, így személyes adatok nélkül osztom meg a kedves sorokat:

"Szia Zsolt! Nagyon régen írtam Neked, ezért bocsánat. Jó híreim vannak! Sikerült ...-ben elhelyezkednem, mint konyhai kisegítő és mosogató. :) Voltam interjún és próbanapon is. Megfeleltem! Hála Neked! A tananyagod szinte minden egyes mondata tökéletesen bevált. A konyhafőnököm minden utasítását megértettem. Csütörtökön kezdem a munkát, holnap utazom. Most talán már sikerülni fog! A másik szállodában nem volt jó, nagyon sokat alázott a német Chef. Ez keserű pirula volt, de tapasztalatszerzés miatt mégis hasznos volt. Te nagyon jó ember vagy, örülök, hogy Veled tanulhatok! Üdv! Még írok. :)"

Ha csak ezt az egy visszajelzést kaptam volna, már akkor is úgy gondolnám, hogy érdemes volt megalkotni a tanfolyamot.

Ha a Te ismerőseidnek is hasznos lehet a hanganyaggal "felturbózott" tanulnivaló, kérlek, oszd meg velük a weboldalam címét:

http://www.mosogato-nemetorszagban.com/

Segítségedet ezúton és előre is köszönöm!

Címkék: nyelvtudás német kifejezések német nyelvű mondatok nyelvtanulás gyorsan ingyenes német tanfolyam

A bejegyzés trackback címe:

https://mosogato-nemetorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr555683939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása